fredag 10 februari 2012

Tack för en trevlig egenutgivningskväll

På Loftet igår torsdag 9 februari hade vi en mycket trevlig kväll med temat egen bokutgivning. Jag tackar för den givande och livliga diskussion som blev efter föredraget. Många utav er har riktigt spännande planer och jag hoppas att ni håller mig uppdaterad på vad som händer er. Jag tar också tacksamt emot allt beröm som jag fick, det verkar som den kalla februarikvällen varit givande för oss alla.

Som jag lovat lägger jag ut samtliga bilder från föredraget här på bloggen. Klicka på "läs mer", de är i jpegformat så det är bara att klicka på bilderna och sedan välja "spara bild som".

Vill ni höra mer från boken "Ingmar Bergman kände aldrig skuld" har jag en uppläsning på måndag på Husiebiblioteket, Malmö. Se länk, http://www.malmo.se/Medborgare/Biblioteken/Vara-bibliotek/Husiebiblioteket/Program/Forelasningar.html välkommen

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar